Selasa, November 13, 2012

a message from the past


so today i spent about 15 mins cleaning my personal cabinet yang dah berhabuk teruk. that cabinet was left for about years sebab last skali pakai buat simpan buku berapa tahun lepas. there where i kept my piles of spm stuffs and a bulk of uitm stuffs that sent me down to memory lane :')

the best thing, masa tengah kemas2, i found a stash of sampul duit raya that i don't remember keeping of. habit aku dulu simpan sampul duit raya kosong lepas dapat tu. meaning that sampul2 kosong tu semua dah bertahun duduk dalam kabinet tu, sekarang tinggal nak buang jelah.dunno why, gatal tangan pegi bukak sampul2 tu semua, 
homaigadddd ada duit ._.

haha. cool! aku tengah sesak duit ni and cukup malas nak pegi pekan cari atm machine.

and that remembered me, masa budak sekolah dulu rasanya aku saja simpan duit tu semua kot2 nak pakai masa takde duit. lepastu terus terlupa duit tu ada aku simpan dalam kabinet.

so i puji that budak-sekolah-me "wahh anis, that was a good thought" and pat myself on the shoulder. hahah.

^___________________^


yay,
a-san




Tiada ulasan: