Isnin, Julai 25, 2011

separuh jalan dibuka, terfikir kembali



sedikit demi sedikit aku cuba untuk membukanya.
sedikit demi sedikit engkau masuk.
perasaan bukan mainan, bukan boleh ditipu.


bila tiba masa untuk aku buka hati ini pada kau sepenuhnya,
akan aku beritahu


tapi,


hmm......


masing-masing tak jelas keadaannya.
dengan aku yang masih tergantung,
dan engkau yang aku tak tahu apa jadi dengan dia.
lagi dengan diorang yang aku tengok mesra dengan kau.
kengkadang, aku pun ada rasa jeles.


yang bernama teman wanita itu dalam suka, tidak suka.
tak nak lagi dia tengok benda dulu jadi balik kat aku.
"janganlahh. taknak tengok you hurt like before" katanya.
tapi direlakan saja kata kalau itu buat aku suka.
sesungguhnya aku sayangkan perempuan tu.
i-chi jangan risau, kau still my number one.
dia ni pun tak boleh atas dari kau.


awak, boleh jadi lebih bagus dari yang lepas2?




dari kotak kecil dalam hati,
a-san

Tiada ulasan: