Sabtu, Jun 25, 2011

serba salah



kadang2 aku rasa serba salah nak tolak pelawaan sahabat.
banyak benda aku ketinggalan dengan diorang.
bukan aku sombong tak mahu.
ikut hati mahu aku dengan mereka sentiasa.
tapi ada yang menghalang


bila aku kata "kawan"
pasti ditanya balik siapa?
tak berani aku mahu sebut yang lelaki2.
pasalnya aku tahu apa akan jadi bila aku sebut yang lelaki
marahnya sungguh bila tahu aku seronok bergaul


nak tak nak aku ikut cakap
aku ada dua mak yang cukup ambil berat pada pergaulan aku
mak betul dan mak ngah aku. dua2 memang mak aku.
sanggup mereka biar aku terkotak katik keseorangan dari terima pertolongan sahabat baik
kerananya, mereka lelaki.


ahh, ikutkan saja lah. aku dah tak mampu nak melawan mereka.
berdosa lagi ada la.




berat hati nak tinggalkan rumah esok ni,
a-san



2 ulasan:

saya zuhir berkata...

oke. ini la yg slalu ko rungut kn sbgi alasan ta dpt keluar ek.

a-san berkata...

yepp2 :D