Jumaat, Jun 24, 2011

bermain dengan emosi



sesungguhnya aku amat merinduimu. segala yang aku tinggalkan.
lima hari ke belakang di puncak bukit, di pinggir samudera.
berpijak tanah, bernafas angin.
situ buat aku banyak berfikir. pandang lima tahun kedepan.
betul apa yang aku pilih ini?
kuatkah aku untuk lima tahun ini?
banyak lagi sampai naik serabut.
di akhirnya, aku fikir satu saja sebab yang boleh tabahkan aku.
mak ayah nak tengok aku jadi seperti mereka. itu saja yang penting, kata hati semua letak tepi.


untuk mereka yang teman aku lima hari lepas.
i-chi
idris
rais
rand
sumpah aku sayang kau orang gila2. beban paling besar bila korang kena dengar aku merungut bersungut.


dan kau orang yang bawak aku balik tadi. terima kasih gila-gila.
buat aku excited satu hari takleh stop sengih. aku rindu segalanya pasal Perak.
tak sampai lima hari pun. pathetic kan?
haha.




dapat jugak tgk ML malam ni,
a-san

Tiada ulasan: