Selasa, Mei 24, 2011

rawak lagila random



Aku rasa masa yang banyak buat aku buat banyak benda yang random tiba-tiba rawak yang macam seronok tapi lama-lama boleh jadi bosan sebab benda yang aku buat tu memang takde makna langsung pun kot *sebijik macam entri ni.


Sebab aku bosan, aku nak state segala accomplishment benda rawak lagila random yang aku ada fikir, ada buat sepanjang masa yang panjang ni sebab aku rasa dah lama aku tak update pape pun dalam ni saja nak bagi entri lama jatuh ke bawah.




1. tiap hari pun aku tengok tv shows online sampai aku rasa macam orang tak guna 24 jam dengan The Vampire Diaries lepas dah habis tu sambung Gossip Girl and then sekarang True Blood. yeah, kalau ikutkan aku dah khatam la semua tu sampai latest season. aku rasa wasted gilaa


2. first roll film aku dah habis wehh! :D


3. orang yang pakai contact lense bukan sebab dia rabun buat aku getik


4. aku rasa aziela samsuddin comel *bunyi macam gay. sial, aku geli kat diri sendiri


5. baru sedar aku takleh ada duit lebih sebab nanti aku beli kasut, sekarang aku ada lebih dari lima pasang kasut, tapi yang aku betul pakai ada dua pasang je lebih-lebih aku taktau nak campak kat mana

6. shit, period cramp. tak jadi nak turun swimming pool weekend ni -.-



7. aku ada masa free gila banyak tapi sekali pun takde lagi aku pegi skate. bila kak juu ajak pagi tadi aku cakap "malas" *sebab #6

8. excited gila aku kena stay kat penang for 5yrs sebab satu benda je, Analogue Kaki punya kedai ada kat penang! bongok. haha



9. orang tempat aku agak skeptikal dengan perempuan yang smoke and aku..err.. bukan smoker. kot.

10. aku anggap homies aku macam abang dengan kakak aku :)

11. sorry if statement ni macam offensive ke apa, tapi aku rasa aku lagi suka ex aku as homie aku rather than having a relationship with sebab masa tu aku rasa macam awkward gilaa do banding sekarang aku rasa lagi selesa



12. oh, aku penah cakap tak aku minat gila kat kau Jack Black?

13. aku boleh mencarut, tapi aku tak reti cakap kasar

14. I still love you, I do.



15. dalam dunia ni, semua benda pun boleh. nak dengan taknak je.

16. lepak cafe, bajet converse english padahal kalau masa tu kau update status, "XXX - is at Teluk Intan. just now via iPhone. Like. Comment". lagi la kalau muka tu muka anak jati Teluk Intan. please lah, korang buat aku gelak. hahaha


17. aku taktau pun aku boleh cakap slang keturunan aku (half-blood). haha. sedar2 bila aku kat kampung automatically bahasa melayu aku tukar jadi slang banjar bila cakap dengan nenek tu. haha


18. never regret spending money on good foods :)

19. kadang-kadang aku fikir, if, kalaulah aku jadi pergi aussie for transfer program lepas habis spm dulu, banyak benda takkan jadi. aku tak masuk uni, aku tak fall in love dengan dia, aku tak buat hal, aku tak kenal diorang, lagi elok macam tu. tapi tuhan dah takdirkan hidup aku. redha :)



20. aku rasa aku boleh lemah jantung kalau surat ptptn atas nama aku datang rumah




cukup dah 20,
a-san



1 ulasan:

dakpipimerah berkata...

kau mcm mencarut diri sendiri,,hahaha,, nice one pe.~~ :) XD