Sabtu, Julai 24, 2010

Just Another Side of Me That You Wouldn't Understand but I Hope You Would.



a-san,
harapnya kau tenggelam dengan jenaka sendiri,
jenaka yang memakan diri,
harapnya...


dan rasa ini,
rasa yang memakan diri,
rasa yang sepertinya tergantung di suatu....uhmm.
entah lah. rasa fucked up kalau dari mulut aku.


*tarik nafas dalam*
*hembus*
*keluh*


waktu ini bukan lagi terasa seperti waktu aku,
waktu aku hilang bila aku mula rosakkannya,
ingat saja bila aku rosakkan perasaan kau,
bila aku main-mainkan apa yang tak patut dimainkan.


sisi buruk aku yang kau tak akan faham,
yang aku harap kau akan faham,
segala benda aku buat main,
main dalam main,
dan...inilah jadinya.


kau buat lagi a-san.
dia yang keberapakah kau main-mainkan?
sudah banyak kan?
bila kau lupa diri,
bila kau overboard,
mereka pun sakit hati dengan kau.




lagi cari masalah,
a-san

Tiada ulasan: