Isnin, Januari 02, 2012

a-san back to campus (rant on start of new sem)



yepp, it's the beginning of my second sem. ouwyeaaahhh! not a freshie sangat anymore. hahah. but still, there are few things yang nak dirungutkan (cuz aku memang suka merungut!)


#1 no more home sweet home
- dah tak boleh nak bangun lepas 10.00 am lagi, no more hot shower tiap kali mandi pagi, no more makan sedap2 (my mom made lots of foods yg sgt terliur cuti lepas. i.e, lamb shoulder grilled, mi hailam, grilled marinated chicken, et ceteraaaa)
- kolej ni manada riuh macam suara mican dengan amad bergaduh kat rumah
- shiraro balik UTEM, cuti nanti baru dapat menganjing dia lagi


#2 momoe comeyyy
- si putih ni takde sape nak tidurkan malam2 nanti. nak harapkan adik aku mandikan dia memang harapan la nak tunggu aku balik jugak. haih. 


#3 oggy :(
- damn damn damn camna aku boleh lupa dia. kenapa lahhh boleh tertinggal kat rumah. aset paling penting tu. aduhhh sape nak teman aku tidur waktu malam nihh


#4 back to slow-mo internet
- oh2 saye tak merasa lagi internet yang laju gila babeng macam streamyx rumah and unifi rumah kakak dekat kolej ni. hukhukhuk :'(


#5 homies
- masing2 dah balik kat kolej masing. takde dah nak lepak2 mcd, lepak2 tgk korang skate,
- takde dah dengar ila sembang letop dengan sapik,
- takde dah naik scoot i-chi,
- takde dah pick up syiro kat eastern garden. 
- sembang meja batu dengan mila
oh cuti pelisssss datang cepat duhh nak buat semua ni balik >.<


#6  aku sorang je ke rasa teluk intan sangat mendamaikan hati
- penang ada macam2 ni pun still takleh nak lawan teluk intan di hati. huhuu




merungut merungut merungut,
a-san

Tiada ulasan: