Selasa, Februari 08, 2011

untuk dia yang namanya mula I


bercakap tentang istimewa,
istimewanya dia pada aku tak macam yang lain.
istimewanya dia pada aku sampai sayangnya lebih dari yang lain.
istimewanya dia pada aku bila mengadaku padanya taknak dengan yang lain.
istimewanya dia pada aku dia boleh tahan teruk aku banding dengan yang lain.
istimewanya dia pada aku...


kisah cinta tiga tahun dan masih berjalan lagi. teguh dan harapnya sama akan datang. sampai mati, insyallah. peluk, cium, tangis aku pada dia, semua itu aku rindu. bukan selalu dapat nak jumpa. aaahhhh! mahu aku peluk ketat-ketat dia sekarang ni! >.<


hujung minggu lalu manusia kecil dan comel itu pesan padaku, "kau takkan jumpa lagi 10 macam dia. itu jelah yang satu". rasa terpaku sesaat dua. betul katanya. takkan jumpa lagi yang macam dia. itu satu sahaja.


"you're always my number one"
ayat sama diulang-ulang. aku pada dia, dia pada aku. sentiasa mengingatkan.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.















aku simpan niat dalam hati. suatu hari nanti, dengan izin Allah, mahu aku beri nama anak aku "Akmar". yang mengingatkan istimewanya dia pada aku. dia "always my number one".

*sayang, you pun istimewa jugak btw :)


sebenar-benar ucapan kata,
a-san


Tiada ulasan: