Selasa, Oktober 12, 2010

satu breakdown



dah lama benda ni bermain dalam kepala otak aku. sampai satu tahap, aku tak mampu lagi tanggung. penamatnya tadi, breakdown setelah sekian lama. yang pernah alami masa breakdown aku, haha, satu pengalaman untuk korang lah.


tangis iring breakdown, dengan penuh esak, orang tua aku cari. bukan selalu aku nak menangis. cuma pada mereka dua. teruk tangis esak kali ini. tak mampu berhenti, tak tau jugak kenapa sampaikan ma pujuk pun tak boleh. bual panjang anak dan ibu, kali ini aku tekad. ini tamatnya. bukan ini yang aku mampu. bukan ini yang aku puas.


dapat kata putus, tak juga berhenti lagi. tak tahu apa yang buat aku jadi macam tu. lekas2 gerak, ambil wudhuk, sembahyang. tenang. terus diam. hmphhh... lega. rasa lega dapat luah yang lama dipendam. kata putus, sudahlah. lagi berapa minggu saja nak diteruskan.




dah la,
a-san

Tiada ulasan: